Istoric

1912 – Ottilie si Dipl.Ing. Raimund Hengl se alatura firmei “Janda Sand- und Kunststeinerzeugung” din Limberg/Austria de Nord.

1918 – Acest cuplu pune bazele unui parteneriat de familie- “Familien OHG” (inscrierea in Registrul Comertului Korneuburg), care opereaza o cariera de piatra la Limberg pentru constructia liniei ferate Franz Josef.

1948 – Intrarea fiului Ing. Raimund Hengl in acest parteneriat si reconstructia dupa haosul de dupa  razboi.

1963 – Cumpararea carierei din Eibenstein langa Thaya.

1965 – Preluarea carierelor naturale Zellerndorf si Obernalb.

1968 – Ridicarea unei statii pentru amestec fierbinte de bitum la Limberg. Se incepe cu lucrari de asfaltare.

1969 – Inchiderea carierelor naturale din Zellerndorf si Obernalb.

1976 – Consilierul tehnic si comercial Ing. Raimund Hengl se pensioneaza si preda complexul firmelor celor trei fii ai sai Raimund, Otto si Ing. Max Hengl, care impreuna cu mama lor pun bazele la Hengl KG.

1979 – Se pun bazele la Bitustein Straßenbaustoffe GmbH, care ridica o statie de amestec fierbinte de bitum la Loibes.

1983 – Cumpararea firmei KKB (Klosterneuburger Kunststein- und Betonwerk din Klosterneuburg). Aceasta produce placi din gresie si trepte din Terrazzo si beton spalat.

1988 – Se incepe cu reciclarea asfaltului si a maselor ramase din constructii la Limberg. Se pun bazele la AML (Asphaltmischwerk Limberg GmbH) prin firmele Hengl, Lenikus, Hamberger si Ilbau. AML preia statia de amestec bitum de la Limberg.

1989 – Se pun bazele firmei Nordwald-Bau GmbH & Co KG ca firma de excavari in domeniul de paduri prin firmele Bitustein si Leithäusl, care ridica o statie de amestec bitum la Weinpolz. Se demonteaza statia de bitum de la Loibes.

1991 – Deschiderea unor locuri de colectare a molozului de constructii la Mold, Gneixendorf, Waidhofen/Thaya, Klosterneuburg, Kirchberg/Wagram si Niederfladnitz.

1992 – Firma Hengl KG isi extinde activitatile la constructii la adancime.

1994 – Restructurarea grupului de firme. Se pun bazele holding-ului Hengl V + B GmbH (Hengl Verwaltungs- und Beteiligungs- GmbH). Hengl KG se transfomra in Hengl Schotter-Asphalt- Recycling GmbH si preia partea operativa a KKB GmbH.

1997 – Deschiderea prestatiei de containere si bene “Hengl Mulden- und Containerdienstes.”

1998 – Cumpararea carierei de la Atzelsdorf. Moartea directorului Otto Hengl. Sotia sa, mag. Christine Hengl, se alatura ca si asociat.

1999 – Se pun bazele  WLA (Waldviertler Lieferasphalt GmbH & Co KG) prin firmele Bitustein, Alpine si Leithäusl. WLA preia statia de amestec bitum in Weinpolz si Atzelsdorf.

2001 – Se inchide productia de placi din locatia Klosterneuburg. Reconstructia si modernizarea statiei de asphalt de la Weinpolz.

2002 – Investitie mare si ridicarea unui nou turn pentru amestec in AML Limberg.

2003 – Constructia unui nou acces pe sine in Limberg. Preluarea carierei din Pulkau.

2007 – Patrunderea pe piata romaneasca cu infiintarea carierei de la Patars si preluarea carierei de la Bocsa.